Etykiety

wtorek, 21 grudnia 2010

Idą święta...

...jakie będą?. Tego nie wie nikt. Mam tylko jedno życzenie. Zdrowia chcę dla nas wszystkich. I jeszcze sił dużo. I przyjaznych twarzy wokół. To więcej niż jedno chyba...ale cóż:), tego mi teraz trzeba.
Jasiek ma pięć zębów, dwa dni temu w końcu zakumał jak samemu usiąść, super sobie radzi:). Całuski daje mamuni z przytupem, czyli ugryzie na końcu solidnie...kocham go do szaleństwa, choć czasami cierpliwości brak i dyszę w otwartym oknie i liczę do 10.

Byli teściowie i wyszło na to, że niewdzięczna ze mnie sucz...ich synuś taki bidny, tak ciężko pracuje, A WIECZORAMI (tymi kiedy jest) JESZCZE KĄPIE SYNKA, CZY JA SAMA NIE MOGĘ TEGO ROBIĆ? itp. starałam się coś z tego zrozumieć, broniłam swoich racji i siebie, a na końcu poryczałam się jak bóbr...teść, bo to on na mnie rył, odpuścił. I niech nigdy więcej nie próbuje mi się wpitalać, bo to, że on leciał se w kulki i miał w dupie, nie znaczy, że jego syn, a mój-jeszcze-monż będzie robić tak samo. I albo oboje nad związkiem popracujemy, albo każdy se pójdzie w inna stronę, bo "dla dziecka" siedzieć razem i się żryć to nie ma sensu, TATO. No i po co było zaczynać ze mną o tej kąpieli?. Ech. No dobra, miało być o świętach...
WSZYSTKIM ŻYCZYMY Z JASIEM CZARODZIEJSKICH ŚWIĄT, NIECH SPEŁNIĄ SIĘ WSZYSTKIE WASZE MARZENIA, MORZA RADOŚCI ORAZ MIŁOŚCI:)
do sklikania:)

10 komentarzy:

  1. Myszaczku Wam też najlepszego na święta i na cały Nowy Rok. Niech Wam się w końcu wszystko poukłada Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wam również wszystkiego co najlepsze. Przede wszystkim zdrówka, spokoju i miłości wzajemnej. Niech się wszystko wyprostuje w dobrą stronę. Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie Myszeńku Kochany i dla Jasia i dla Korzeckiego, byście byli szczęśliwi, by było Wam dobrze razem...całuję mocno:-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia, rychłego spełnienia każdego marzenia, ciepła, wiary i życzliwości życzę Ci łącząc buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych , pogodnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w rodzinnej atmosferze życzą Diana z Blanką

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Najlepszego w 2011r ;) Diana z Blanką

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoj blog zostal nominowany do Kreativ Blogger. Szczegoly u mnie na stronie :)
    http://wiara-czyni-cuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moi teściowie tak dosłownie mi tego nie mówią.. przynajmniej nie na codziennie.. tylko jak im się zdarzy wybuchnąć... Ale co tam.. idą święta...

    OdpowiedzUsuń
  9. Idą Święta ale już wielkanocne a Was nie ma i nie ma:( wracajcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Myszaku,
    mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku i że jeszcze czasem tu zaglądasz.
    Odezwij się proszę i daj znać co u Ciebie i u Jaśka:)

    Pozdrawiam,
    Ewelina mama Adasia

    OdpowiedzUsuń